Cinler ne suretlerde görünür?

Müslüman cin:

— Bu söz. Hazreti Muhammed (s.a.v.)’in sözü. O daima gerçeği söyler. Her cinin iki boynuzu vardır. Fakat bu boynuzlar tıpkı cinin, küçük, narin ve şeffaf cismi gibi çok küçüktür.

— Şimdi sen bana iki boynuzum mu var diyorsun?

Mmam-ı Mâlik. Muvalla. Kitâbü’l-Kur’ân. 44 ve 49. Hadis. Imam-ı Ahmcd. Müsned; İbni Micc. Sünen; Beyhakî, Sünen. °Ebû Davud. Sünen, 10. Bab; Nesei. Sünen; Imam-ı Buhârî, Sahih-i Bulıâri, Kitâbü Übidi’l-Halk; Imam-ı Müslim, Sahîh-i Müslim.

î’lmaın-ı Buhâri, Sahih-i Buhârî.

— Evci. Evet, fakat bu boynuzlar çok ama çok kOçOktOr. Boynuzlarımız insanların resimlerde çizdikleri gibi asla uzun değildir.

— Peki iblisin (şeytanın) boynuzlan küçük mü. büyük mü?

— İblisin boynuzlan kendi hacmine uygun olarak epeyce büyüktür. O ilk insandan günümüze kadar gelebilmiştir. Fakat biz cinlerin cisimlcri zayıftır. Tıpkı siin vücutlarınız gibi bizim dc vücudumuz asırların geçmesiyle ihtiyarlıyor.

Ona dedim ki:

— Sizin ten renginiz nasıldır?

— Siin ten (cilt) renkleriniz gibi farklı farklıdır. Fakat genellikle bizim çoğumuz esmer ciltlidir. Çünkü bizim cildimiz incedir vc etimize doğrudan yapışıktır. Tıpkı sizin ciltlerinizin etinize yapışık olduğu gibi. Cildimiz mandanın cilt rengine yakınlık arzeder. ancak hafif tüylüdür. (Tüyü azdır). Tamamen sizin vücut kıllarınız gibi. Bazı cinlerin saçı sıktır. Cinlerin bazısı beyaz, tenlidir. Bazıları kırmızı tenlidir. Ve

!lHbû Dav ud. Edcb kitabının S. cildinin 415. sayfasında İbni Mcs’ud (r.a.)’dan şöyle riviyet eder: “BUlün yılan lan öldürünüz Ancak beyaz cine dokunmayınız. Sanki o gümüş bcyaı gibi parlar.” Müslüman cin beyaz yılan kılığına girebilir. Harekelinin yavaşlığından dolayı hadis-i şerifle cin. gümiış kılıca vc kabuğu sövülmüş dala benzetilmiştir.

Münziri bu rivayet üzerine yapmış olduğu yorumda şöyle der “Bu. munkatf bir hadistir. Çünkü İbrahim (rivi) bu hadîsi. İbni Mcsud’dan bızat dinlememiştir. Münziri’nin bu yorumuna saygı duyuyoruz Bu rivayetin yorumuna göre, cinlcr beyaz yılan suretine girmezler, mânası çıkmakladır. Ancak Müslüman diğer renklerde de cinler bulunmakladır. Allah çok yücedir.

Ona dedim ki:

— Siz elbise giyiyor musunuz?

— Evel. Evet, çok çeşitli vc güzel elbiseler giyeri. Hanım cinler kendilerine uygun elbiseler giyerler. Müslüman hanım cinler haşmetli ve Allah’ın âyetinde belirttiği gibi örtülüdür, “örtülerini yakalan üzerine salsınlar.” Ben örtünürken peçe takılmasını tercih ediyor ve bunu destekliyorum. Ayetin ruhuna uygun olan da budur. Erkek cinler kendilerine münasip elbiseler giyerler. Çoğu abayc türü elbiseleri lercih eder. Cinlerin büyük bir kısmı kırmızı ve mavi renkleri severler. Bu ikisinden de daha ziyade siyahi renkleri severler.

Ona dedim ki:

— Senin şu anda benimle konuştuğun dilin gerçek (etlen) bir dil mi. \oksa siz bizim bilmediğimiz bir keyfiyetle mi konuşuyorsunuz?

— Hayır. Bizim dilimiz mecazî bir dil değildir. Sizin diliniz gibi etten bir dildir. Ancak dilimiz çok cin Mustafa Kençur bu rivayetin doğru olduğunu bana bildirdi Çünkü Mustafa, bir cindi vc onları ıı tanıyordu Kcjkc bu rivayetin doğru olduğunu söylerken tözlerinin panknını görseydiniz. Bana şöyle diyordu: “Bu tip ilanları öldürmeyim Onu uyarın, inşaallah o hemen gizlenecektir.” Şayet Mustafa Kençur’u duysaydım rivayetin sıhhatini anlardınız. Çünkü göz hareketleri bizde olduğu gibi cinlerde de bazı mina ve anlamlar taşımaktadır. Gözün hareketleri haberin doğruluğuna ve yanlış lığına bir delil teşkil etmektedir. Mustafa’nın gözlerinin parlaması işte bu haberi doğruluğuna işaret etmektedir. küçüktür. Vücudumuza uygunluk areder. Çünkü vücudumuz daha önce söylediğim gibi küçük hacimlidir. Kısacası tüm organlarımız sizinle aynıdır.

— Sizin dişleriniz var mı?

— Evci. Fakat dişlerimiz biraz uzun ya da büyük sayılır. Yani sizin diş büyüklüğünüzün vücud büyüklüğüne nisbeti gibi değildir. Vücudumuza oranla dişlerimiz uzun ve büyüktür.

— Bütün bu maddî özelliklerinize rağmen biz sizi göremiyoruz öyle mi?

— Evet. Bu çok normal. Çünkü aslımız ateş, cismimiz dc havai ve şeffaf. Fakat bazı durumlarda bizi görmeniz mümkün olabilir.

— Hangi durumlarda sizi görebiliriz?

– Maddî ve mücessem bir şekle girdiğimizde.25 Sihir esnasında ya da sihir ve büyü suyundan içerken.

F.icrin maddeye dönüşmesi imkânsız değildir. Modem ilim bunu ispatlamaktadır. A.S. Eadington: “Maddî Âlemin Tabiatı” adlı kitabında şöyle der: “Eter, bir madde türü olmadığı halde kendisini, mahiyetine vâkıf olamadığımız birtakım kıvrımlar ve halkalanmalar vasıtasıyla maddeye dönüştürebilir. İşte bir ağırlığı ve ebadı olmayan bu şey. bazı parçalarının diğer parçalan ile birleşmesi sonucu tartılması mümkün bir maddeye tahavvül eder”

Bu tespit, aynen cinler âlemine de uygunluk arzeder. Çünkü cinler de elle tutulur, gözle görülür bir şekle girme gücüne ve istidadına sahiptir.

Yahut cinnin kendi isteğiyle gerekli şartlar meydana geldiğinde yine bizi görmek mümkündür.

— Siz ayaklarınıza ne giyiyorsunuz? Yalın ayak mı dolaşıyorsunuz, yoksa ayakkabı ve çizme gibi bir şey mi kullanıyorsunuz?

— Evet. Evet, biz ayakkabı giyiyoruz. Ancak Müslüman cinlerle şeytanın ayakkabı giyiş tarzı aynı değildir.

— Peki fark nedir?

— Şeytan sol ayağına yalnız bir ayakkabı giyer.27 Sağ ayağına bir şey giymez.

^İnşaallah ayrıntılı olarak yeri geldiğinde bu meseleyi inceleyeceğiz Şuna dikkat çekmek istiyorum ki. insanların her hâl 0 kârda cinlen görememeleri. Cenabı Hakk’ın bize olan rahmetinin delilleridir. Şâyet istediğimiz an on Un görebilseydik. yokluktan varlığa geçen büllin ışınlan da görürdük ve bu ışınlar bii nihaisi ederdi. Cinler âleminden gelen rahatsız edici kokuları, hattâ onların ağız kokularını dahi duyumlardık. Ve her taraftan gelen telsiz (ses) dalgalarını işitirdik. Dünya bize bütün genişliğiyle dar gelir ve bu öldürücü ses ve kokulara tahammül edemezdik. Kâinatta öyle ışınlar vardır ki. canlı varlıkları bile öldürür, sert maddeleri kolaylıkla yakar, kül eder.

Harbill-Kinnan. l-bû llureyre (r.a.)’ın llarcii Peygamber (sjı.v.)den rivayet ettiği hadis-i şerifi kitabında zikretmiştir. Hadis şöyledir: “Sıden birini lek ayakkabıyla yürümesin. Çünkü şey lan tek ayakkabı üzerinde yürür” (Bak. Suyuti. Lâkâtü’l-Mercân fi Ahkâmi’l-Cân.) Cinni Mustafa Kençur. bu meseleyi bizzat tasdik eni. Sahih-i Müslim’de Hazretı Peygamber (s a.v .)’ın ikinci ayakkabı delindiğinde tamir edilinceye kadar lek ayakkabı üzerinde yürümekten neb yeti iğine dair sahih bir rivâvet mevcuttur.

— Peki Müslüman cin tek ayakkabı mı giyer?

— Hayır. Allah’a hamdolsun ben iki ayakkabı kullanıyorum.

— Peki siz ayakkabıları hangi maddeden imal ediyorsunuz?

— Papirüs yaprağından (hasır otundan).

— Papirüs mü? Yani eski Firavunların üzerine yaı yazdıkları, bildiğimiz papirüs kâğıdı mı? Ya da bu bizim bilmediğimiz ancak sizin ürettiğiniz, bizcc görülmeyen bir tür papirüs mü?

— Hayır, o sizin bildiğiniz papirüs. Ancak bizim bünyemize uygun olarak o incelik arzeder ve ayağımıza giydiğimiz andan itibaren sizin tarafınızdan görülmez.

Bir önceki yazımız olan Akrep burcu hobileri başlıklı makalemizde akrep burcu anlamı, akrep burcu astroloji ve akrep burcu bu hafta hakkında bilgiler verilmektedir.

Leave a comment